Odpowiedzi

2010-01-07T20:40:03+01:00
X dlugosc jednego boku
y dlugosc drugiego boku
P=xy pole
P2=1,1x*0,9y
P2=0,99xy pole po zmianie dlugosci bokow
pole zmniejszylo sie o 1%
zmniejszylo sie o0,01
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:40:44+01:00
Przed zmianą:
I bok a
II bok b
pole a*b

po zmianie
I bok 1,1a
II bok 0,9b
pole 1,1a*0,9b=0,99ab

0,99ab/ab=0,99

1-0,99=0,01=1%

zmniejszyło się o 1%
2010-01-07T20:41:05+01:00
P=a*b
(100%-10%)*(100%+10%)
90%*110%= 9900%

a 100%*100%= 10000%
więc zmieni się o 1%