Odpowiedzi

2010-01-07T20:39:44+01:00
Torf służył jako opał
zastępując węgiel lub drewno. Wykorzystywany jest w ogrodnictwie,
rolnictwie, a nawet budownictwie jako materiał izolacyjny obniża ph ;)

mam nadzieje ze pomoglam ;)
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:40:02+01:00
DLA CZŁOWIEKA:
jako opał
zastosowanie w ogrodnictwie
zastosowanie w farmakologii
borowiny - kąpiele lecznice z torfu

W PRZYRODZIE
tworzenie środowiska życia dla drobnych organizmów
zasiedlanie nieużytków
magazynowanie ogromnych ilości wody i towrzenie leśnego mikroklimatu
zapobieganie powodziom przez gromadzenie wody.

Pozdrawiam. ;)
35 4 35
2010-01-07T20:40:35+01:00
Wysuszony torf jest wykorzywtywany do opału a mokry jako nawuz;p
12 2 12