Odpowiedzi

2010-01-07T20:45:38+01:00
W nawiasie napisałem dane których dokladnie nie pamietam. Mozesz skorzystac z tych jezeli nie byly podane inne

OGŁOSZENIE
(6 marca xxxxr.) zaginął nasz kochany synek Michaś. Ubrany był w (czerwoną kurtkę i niebieskie spodnie) Ostatnio widziano go na ulicy (Fiołkowej). Jeżeli ktoś widział Michasia proszę o szybki kontakt pod numer 777 777 777.
(Bartłomiej i Agnieszka ......)
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:48:24+01:00
Uwaga!!!
02. 01.2010r. zaginął Michał XYZ! Ubrany był w niebieską kurtkę, dżinsowe spodnie oraz czarna czapkę z daszkiem. Ostatnio widziany był w Katowickich Pyrzowicach. Chłopiec jest drobnej budowy, szatyn, ma 12 lat i 148cm wzrostu.
Bardzo proszę o kontakt: tel.987-654-321
14 2 14