Odpowiedzi

2010-01-07T20:43:03+01:00
Telewizor kosztuje 854 zł. Jest to cena brutto, z 22% podatkiem VAT. Jak jest jego cena netto, tzn. bez podatku VAT?


122% - 854zl
100% - x
122x = 85400
x = 700
700 zl
12 3 12
2010-01-07T20:44:13+01:00
854 - 122%
x - 100%
122x=85400/:122
x=700 zł tyle kosztuje telewizor bez podatku VAT
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:47:16+01:00
854zł---122%
X---100%
metoda na krzyż
X=854złx100%/122%
X=700zł
12 5 12