Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:46:53+01:00
1.Łatwy dostęp do różnych ośrodków kulturowych i rozrywkowych(kina, teatry, muzea oraz ośrodki oświaty)
2.Łatwy i szybki dostęp do różnych miejsc dzięki dobrze rozwiniętej sieci komunikacyjnej.
3. Więcej sklepów.
4. Większa możliwość w pozyskaniu pracy.
20 4 20
2010-01-07T20:47:33+01:00
Bliska odległość do sklepów szkoły pracy itp.
Możliwość kożystania z dużych zasobów kulturowych: muzea galerie biblioteki
rozbudowana rozrywka : oprócz imprez domowych kluby dyskoteki zabawy dużo znajomych
9 3 9
2010-01-07T20:48:19+01:00
Zaletami mieszkania w dużym mieście są:
-Znalezienia szkoły takiej jakiej oczekujemy,która jest nas blisko
-Szybki dojazd
-Dużo galerii itp.
9 3 9