Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:46:45+01:00
Wydaje mi się, że Kunegunda to imię i nie ma na to zasady, po prostu jest.

Nie jestem pewna co do tej odpowiedzi, ale kiedyś słyszałam, że Kunegunda to po niemiecku Kinga, czy cuś. ;d
2010-01-07T20:47:07+01:00
1) TO JEST IMIE
2) Odmieniasz sobie w celowniku- przyglądam się (komu?czemu?) Kunegundzie (SLYCHAC DOKLADNIE)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T20:47:35+01:00
Masz racje powninno być napisane tak Kunegunda bo Kunegunda to imię żeńskie a kunekunda to też jest imię ale ze starszego wieku zobac sobie w internecie ;D