Odpowiedzi

  • Max3
  • Początkujący
2010-01-07T21:05:42+01:00
??? Dziwne pytanie..... ale proszę:
1.Dlaczego żyjemy?
2.Dlaczego tu jesteśmy?
3.Jak powstał świat NAPRAWDĘ?
4.Czy jesteśmy sami we wszechświecie?
5.Czy to ty stworzyłeś zło?
6.Jak ty powstałeś?
7.Dlaczego musimy doświadczać zła?
8.Jak się pozbyć zła?
9.Kiedy ty stworzyłeś świat?
10.Jak to zrobiłeś?
11.Czy jesteś moją miłością?
12.Jak będzie wyglądało moje życie pośmiertelne?
13.Jakie są twoje cechy?
14.Czemu jesteśmy stworzeni na twoje podobieństwo?
15.Możemy cię nie kochać?
16.Musimy znać biblię?
17.Kiedy nadejdzie apokalipsa?
18.Dlaczego ma nadejść?
19.Jak powstałeś ty i twój tatuś?
20.Kiedy oboje powstaliście?
21.Co było wcześniej?
(last, wreszczie)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:08:49+01:00
1. Jak ci się udało stworzyć świat w 7 dni?
2. Kiedy będzie koniec świata?
3. Jakie będą wyniki jutrzejszego losowania multilotka?
4. Czy będę szczęśliwy w przyszłości?
5. Kiedy umrę?
6. Skąd się wziął szatan?
7. Dlaczego im bardziej w ciebie wierzę, ty więcej dajesz mi trudnych zadań?
8. Czemu nie sprawiłeś, że wszyscy ludzie są równi?
9. Czy jesteś ze mnie dumny?
10. Dlaczego zabrałeś ze świata bliskie mi osoby?
11. Dlaczego stworzyłeś świat?
12. Kiedy zakończą się wszystkie wojny?
13. Jak się cieszyć mimo przegranego życia?
14. Co było przed stworzeniem świata?
15. Co będzie po końcu świata?
16. Jak będzie wyglądał naprawdę koniec świata?
17. Co złego robię, że spotykają mnie nieszczęścia?
18. Kim ja tak naprawdę jestem?
19. Dlaczego tak kochasz świat?
20. Dlaczego tak pokochałeś człowieka, że oddałeś za niego własnego syna?
21. Jak będzie wyglądało moje życie pośmiertelne?
2 5 2