Odpowiedzi

2010-01-07T20:55:43+01:00
3 do kwdratu a to jest 9 więc jest 9x wieksze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:57:14+01:00
K = 3 - skala podobieństwa ( obwód jednego jest 3 razy większy
od obwodu drugiego kwadratu)
k² = 3² = 9
Odp. Pole pierwszego kwadratu jest 9 razy większe od pola drugiego kwadratu.
Korzystamy z twierdzenia:
Stosunek pół figur podobnych jest równy kwadratowi skali
podobieństwa.