Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:02:06+01:00
Rowerzysta
15km/h=15000m/3600s=4,2m/s
motocyklista 5m/s
szybciej motocyklista
2010-01-07T21:02:18+01:00
Zamieniamy jedną z prędkości aby maiły te same jednostki np:

15km/h= 15*1000/3600=4,16m/s

odp: szybciej jedzie motocyklista
2010-01-07T21:32:55+01:00
Szybszy jest motocyklista zamiania km/h na m/s to mnożenie lub dzielenie przez 3,6
m/s x3,6 --->km/h
km/h :3,6 ---> m/s
:)