Odpowiedzi

2010-01-07T21:04:39+01:00
Spowodowane sa ruchami wiatrow,oraz roznych kierunkow w jakie zawieje wiatr. takze zmiana stref polozenia na jakim lezy dana strefa klimatyczna
2 2 2
2010-01-07T21:36:00+01:00
Spowodowane są- dużą emisją dwutlenku węgla.
-powiększaniem się dziury ozonowej
-przesuwaniem się biegunów ziemi
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T01:20:59+01:00
Zmiany klimatu spowodowane są miedzy innymi przez ilość dochodzącego promieniowania słonecznego lub czynników wewnętrznych takich jak działalność człowieka. Naturalnym czynnikiem zmian klimatycznych są erupcje wulkanów które pogłębiają efekt Minimum Daltona. Jest wiele hipotez dotyczących zmiany klimatów jedną z najgłośniejszych jest absorpcja promieniowania podczerwonego przez gazy. Gazy te absorbują promienie odbite od powierzchni Ziemi przez co zwiększają temperaturę troposfery, co doprowadza do wzrostu temperatury. Efektem wtórnym tego działania jest zwiększona ilość pary wodnej w atmosferze która może spowodować zmianę w pokrywie chmur i w efekcie znacznie większe zmiany klimatyczne

Pozdrawiam i liczę na naj :)
2 5 2