Z każdego wypowiedzenia wypisz jedrn rzeczownik oraz jego określenie.


1. Szajka włamywaczy została pojmana przez znanego tropiciela złoczyńców kapitana bociana.


2. W środku nocy zakończyła się brawurowa akcja grupy policjantów, którzy tropili gang złodzieji.


3. Gdy próbowano wynieść bezcenny posąg Afrodyty z muzeum sztuki, zapłoneły światła reflektorów i zatrzymani na gorącym uczynku przestępcy nie mieli najmniejszych szans na ucieczkę.


4. Posąg greckiej bogini będzie nadal czieszył oczy miłośników sztuki,


5. Tej nocy sprawiedliwość zatiumfowała.



P.S Z góry dzięki za wszystko

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:03:40+01:00
1 znany tropiciel
2 brawurowa akcja
3 bezcenny posąg
4 posag grecki
5 tej nocy
24 3 24
2010-01-07T21:07:40+01:00
1 znany tropiciel
2 brawurowa akcja
3 bezcenny posag
4 grecka bogini
5 ta noc
45 4 45