Odpowiedzi

2010-01-07T21:06:24+01:00
Płazy należą do zwierząt bęzkręgowych rozmnażanie może być płciowe i bezpłciowe i zachodzi w ciele samicy

Tak mi się wydaje
38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:10:09+01:00
Płazy nalezą do zwierząt zmiennocieplnych pozbawionych zdolności do termoregulacji. Zapłodnienie może być bezpłóciowe i płociowe i zachodzi tylko wówczas, gdy w powietrzu jest dużo wilgoci.
22 2 22
2010-01-07T21:13:34+01:00
1.kręgowców
2.zewnętrznie i wewnętrzne
3.grasicy
20 3 20