Odpowiedzi

2010-01-07T21:05:45+01:00
Przez modlitwę. Rozmowę z nim. Robienie dobrych uczynków.
3 3 3
2010-01-07T21:07:26+01:00
Chrześcijanin może okazywać bogu wdzięczność za wszystko co od niego otrzymuje poprzez modlitwę i dobre uczynki.
Przestrzegając przykazania boże i czyniąc dobre uczynki oraz chodząc do kościoła.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:08:07+01:00
1. Dziękować mu w modlitwie za dobro.
2. Być dobrym.
3. Kochać go z całego serca.
4. Jeżeli zgrzeszymy przeprosić i się poprawić.

Pozdrowienia XD
3 2 3