Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:10:40+01:00
1) śmiech pozwala dotleniać mózg
2) (za młodych lat w elementarzu napisane było) że ludzie którzy się śmieją rosną szybciej niż ich koledzy "ponuracy" -więc nie muszą martwic się o wzrost- czyli mają mniej stresu ze ktoś jest większy od nich, a przecież stres zabija człowieka ;p
3)Śmiech, poczucie humoru może człowieka uratowac przed jakimiś napastnikami, których będzie bawiła odpowiedź "ofiary" (pożyje dłużej? PEWNIE;))
4) z piosenki disco-polo "Ten kto się śmieje-ten ma nadzieję" nadzieja często trzyma nas przy życiu.
5) Trzeba głośno śmiac się z życia, bo i tak nikt nie wyjdzie z niego żywy ;]
1 5 1
2010-01-07T21:14:06+01:00
- mniejsze ryzyko zachorowań na np. depresję
-wydzielają się endorfiny
- są bardziej wyluzowani
- rzadziej chorują
- mają wielu znajomych , dla których mogą żyć
- więcej tlenu do mózgu do pływa jeszcze czy coś :D

mam nadzieję , że pomogłam ;]
1 5 1