Chciałbyś / Chciałabyś poznać nowych przyjaciół. Zredaguj ogłoszenie do młodzieżowego czasopisma niemieckojęzycznego. Uwzględnij w nim następujące informacje:

-swój wiek
-zainteresowania
-z jakich krajów mają pochodzić nowi znajomi
-w jakim język chcesz korespondować.


(Zakres podstawowy! To ma być jakieś proste ;) Dziękuję i pozdrawiam)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:10:59+01:00
-Ich bin (wiek) Jahre alt
-Ich interessiere mich für (dziedzina sportu lub hobby)
-Meine Freunde sollen aus Polen kommen
-Ich möchte mit meinen Freunden (Jezyk, np. Deutsch Polnisch lub inne) sprechen.

Jesli za trudne to przepraszam.
3 5 3
2010-01-07T21:11:06+01:00
Pl
Cześć, nazywam się Adam. Mam 11 lat. Bardzo chciałbym poznać nowych przyjaciół z Francji. Znam bardzo dobrze angielski i chce go użyć do rozmów

niemcieki
Hallo, mein Name ist Adam. Ich bin 11 Jahre alt. Ich würde gerne neue Freunde aus Frankreich zu erfüllen. Ich weiß sehr gut Englisch und will es verwenden, um zu sprechen
2 3 2
2010-01-07T22:33:12+01:00
-swój wiek
Ich bin 10 Jahre alt.
-zainteresowania
Ich interessiere mich für Sport und Komputer.
-z jakich krajów mają pochodzić nowi znajomi
Ich möchte Bekannte aus Deutschland haben.
-w jakim język chcesz korespondować.
Ich will in Deutsche Sprache korrespondieren.
2 5 2