Przetłumacz na niemiecki(jak odpowiedz):
1.Zaproponuj koledze wyjście na basen(idziesz na basen)
2.Zapytaj kolegę kiedy ma trening koszykówki
3.Dowiedz się co koleżanka je chętniej np.pizza
4.Powiedz że film był bardzo ciekawy
5.Zapytaj kolegę o której wyjeżdża pociąg do frankfurtu
6.Zapytaj o drogę do teatru

2

Odpowiedzi

2010-01-07T21:12:51+01:00
Móchtest du gehen schwimmen mit mich. - ich gehe schwimmen, *ide pływać
wan hast du trening basketball?
was isst du gern?
Das Film ist *jest* sehr interessant
Wann fahrt der Zug nach Frankfurt
6 --- nie umiem xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:19:10+01:00
1.Gehst du Schwimmbad?
2. Wann hast du Basketballtrening ?
3. Was magst du gern essen?
4. Film war sehr willig.
5. Wie viel Uhr fährt der Zug in Frankfurt?
6.Wie gehen in die Theater ?

Proszę ;)