Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:17:17+01:00
Serdecznie zapraszamy !

Mamy zaszczyt zaprosić wszystkich na przedstawienie pt. "Zemsta" które odbędzie się w sali gimnastycznej o godz. 17:00. Prosimy o zabranie ze sobą dobrego humory :)

Klasa ...

Proszę;)
2 2 2
2010-01-07T21:18:44+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich miłośników sztuki na przedstawienie pt. Zemsta które odbędzie sie dn.15.02.2010 o godz.15 w sali gimnastycznej w gimnazjum im jana pawła II w katowicach.
klasa II B
13 3 13
2010-01-07T21:19:59+01:00
Zapraszam


Serdecznie zapraszam Was na przedstawienie podtytułem ,,Zemsty''.Odbędzie się 10.01.2010.r.o godz.15.30.Na te przedstawienie zaprasza nasza klasa.

Serdecznie zapraszam rafik97
2 1 2