A) 1,2+ dwanaście siódmych +(-1,2)+(-1 pięc siódmych)=
b) 6 i jedna druga +(-3,25)+(-1 i trzy czwarte )+1=
c) 3,9+pięc ósmych + (-0,1)+0,375=
d) -(-(-3)+(-2))+(-(-3))=
e) -15+(-4-(-7))-(-8)+(-11)=
f) 28-39+(-14)-(-12)-81=
g) 37+(-18)-(-(-48))+(-9)=


plis pomocy mam na jutro z góry dzienx za pomoc ;)

2

Odpowiedzi

2010-01-07T21:20:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:32:47+01:00
A )1,2 + 12/7 - 1,2 - 1 i pięć siódmych= 12/7 - 1 i pięć siódmych = 1 i pięć siódmych - 1 pięć siódmych = 0

b) 6,5 - 3,25 - 1,75 +1 = 7,5 - 5 = 2,5

c) 3,9 + pięć ósmych - 0,1 + 0,375 = 3,8 + 0,375 + pięć ósmych = 3,8 + 0,375 + 0,625 = 3,8 +1 = 4,8

d) -3 -2 +3 = -2

e)- 15 -4 +7 +8 - 11= - 30 +15 -15

f) 37-18 - 48 -9= 37-75= -38
prosze (;