Odpowiedzi

2009-09-22T16:57:59+02:00
1
b) (2a + 3)(4 - 3a)=8a+12-6a²-9a=12-a-6a²
c) z(y + 7)(2y - 1)=z(2y²+14y-y-7)=z(2y²+13-7)=2y²z+13yz-7z


2
a) 4x + 2= 2(2x+1)
b) 6a⁴ + 5a = a(6⁴+5)
c) 6t³ - 2t = 2t(3³-1)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T16:59:42+02:00
B) (2a + 3)(4 - 3a)= 8a-6a²+12-9a= -6a²-a+12
c) z(y + 7)(2y - 1)= z(2y²-y+14y-7)= 2y²z - yz + 14yz-7z=
2y²z+13yz-7z


a) 4x + 2= 2(2x+1)
b) 6a⁴ + 5a = a(6³+5)
c) 6t³ - 2t = 2t(3t²-1)