Odpowiedzi

2010-01-07T21:32:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:40:40+01:00
1:2000- skala mapy
40cm²- powierzchnia na mapie
1 a = 100 m1 a = 100 m2

1:2000
1cm=2000cm
1cm=20m

40cm²(zalozmy ze ma wymiary 10cm na 4 cm)
10cm= 10*20=200m w rzecz.
4cm=4*20=80m w rzecz.

a wiec

200*80=16000 m²
16000m²=160 a

Targowisko ma 160 arów
4 5 4
2010-01-07T21:49:19+01:00
Skala 1 :2000 oznacza,że 1cm na planie odpowiada 2000 cm w terenie,czyli 20m w terenie.
1 cm^2 to 20m*20m =400 m^2 = 4ary
40 cm^2 to 40*4 ary = 160 arów.
Odp.Targowisko ma 160 arów powierzchni.
1 1 1