Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:33:57+01:00
Nie sa one takie same, gdyz jadac z Warszawy do Krakowa jedziesz w dół.
Zas w druga strone w gore.
19 4 19
2010-01-07T23:34:21+01:00
Wektory przemieszczania na trasie Warszawa - Kraków i Kraków - Warszawa nie sa takie same...Wektor trasy Warszawa - Kraków jest skierowany kierunkiem na poludnie , a trasy Kraków - Warszawa kierunkiem na polnoc
16 4 16