Odpowiedzi

2010-01-07T21:36:34+01:00
Waleczność, odwaga, dobroć, walka dla kraju, pomoc innym, pobożność, wierność innym.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:38:31+01:00
Waleczność, odwaga, wierność damie swego serca, walka w dobrej sprawie, honorowy, sprawiedzliwy, waleczny, prawdomówny, pobożny, pomagał słabszym, słuzyl ojczyznie, szlachetny,walczy za wiarę, króla i ojczyznę i był im oddany, lojalność, dba o honor rycerski, nigdy nie obraca się do wrogów plecami, pogardza życiem, gdyż jest to tylko epizod
3 4 3