Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:38:23+01:00
Ponieważ Biała Czarownica zakazała narniczykom, obchodzić Bożego Narodzenia i zaczarowała tak Narnię że trwała tam cały czas zima bez świąt. Ale gdy przybyli dzieci Edmund Łucja Piotr Zuzanna moc czarownicy zaczęła słabnąć. Dzieci z Aslanem pokonali ją i wszystko się zmieniło na dobre czasy. :)

Proszę i pozdrawiam!
116 4 116
Bardzo Dziękuję
bardzo bardzo bardzo bbbbbbbaaarrddzzoo dziękuję ci jesteś super polecam alicja
dziama
lol fękiu
Dzieki!!!
2010-01-07T21:42:40+01:00
Ponieważ zła królowa,która zawładnęła Narnią od stu lat wprowadziła wieczną zimę. Wszyscy mieszkańcy bali się Złej Królowej i bali się urządzać święta Bożego Narodzenia, byli też smutni, z powodu,iż to niechciana królowa panuje ich krajem.
63 3 63
dlatego że biała czarownica zaczarowała narniie  żeby nie było bożego narodzenia i żeby było i smutno :D
Super