Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:58:01+01:00
A)(y-3)²= 39 +y²
y²-6y+9=36+y²
-6y+9=36
-6y=27
-y=4,5

b) -(x-6)² = (3-x)(3+x)
-x²+12x-36=9-x²
12x=45
x=3,75
2010-01-07T21:59:28+01:00
A) (y-3)²= 39 +y²
y²-6y+9=39+y²

-6y=30/:(-6)
y=-5

b) -(x-6)² = (3-x)(3+x)
-(x²-12x+36)=9-x²
-x²+12x-36=9-x²
12x=45/:12
x=3,75
1 5 1
2010-01-07T22:00:27+01:00
A) (y-3)²= 39 +y²
y² - 3² = 39 + y²
y² - y²= 39 + 9
0=48
b)-(x-6)² = (3-x)(3+x)
-x² + 6² = 9 + 3x - 3x - x²
-x² - 3x + 3x + x²= 9 - 36
0=27