Uporządkuj podane punkty tak aby powstał plan opowiadania. Chodzi tu o Sachem.

Występ sachema.
Ocalenie syna sachema i przygarnięcie go przez trupę cyrkową
Spalenie Chiavatty i zabicie jej mieszkańców
Przyjazd trupy cyrkowej do miasta
Pojawienie się osadników Niemieckich
Koniec występu i zaskoczenie widzów
Przerażenie niemieckiej publiczności
Chiavatta - osada Czarnych Wężow
Prężny rozwój miasta Antylopy na gruzach Chiavatty
Konflikty między Indianami i białymi przybyszami


PILNE !!! na jutro !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:58:12+01:00
1.Chiavatta - osada Czarnych Wężów
2.Pojawienie sie osadnikow niemieckich
3.Konflikty miedzy Indianami i białymi przybyszami
4.Spalenie chiavatty i zabicie jej mieszkancow
5.Ocalenie syna sachema i przygarniecie go przez trupe cyrkową
6.Prężny rozwoj antylopy na gruzach chiavatty
7.Przyjazd trupy cyrkowej do miasta
8.Wystep sachema
9.Przerazenie niemieckiej publicznosci
10.koniec wystepu i zaskoczenie widzow
10 4 10
2010-01-07T22:02:20+01:00
1.Chiavatta - osada Czarnych Wężow
2.Pojawienie się osadników Niemieckich
3.Konflikty między Indianami i białymi przybyszami
4.Spalenie Chiavatty i zabicie jej mieszkańców
5.Ocalenie syna sachema i przygarnięcie go przez trupę cyrkową
6.Prężny rozwój miasta Antylopy na gruzach Chiavatty
7.Przyjazd trupy cyrkowej do miasta
8.Występ sachema.
9.Przerażenie niemieckiej publiczności
10.Koniec występu i zaskoczenie widzów
8 3 8