Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T22:03:16+01:00
U mnie na biórku stoi kubek.Jest on czewony , a po zewnętrznej stronie narysowany ma bukiet pięknych , kolorowych kwiatów.Z jednej strony widnieje nieduże " ucho " ułatwiające picie z niego.Jest to mój ulubiony kubek i bardzo lubie z niego pić .
xD
27 2 27
2010-01-07T22:03:39+01:00
Kubek ceramiczny z naniesionym wzorem kobiety z obrazu austryjackiego malarza symblisty Gustava Klimta "Portrait of Adele Bloch-Bauer I". Średnica u góry 7,5 cm, wysokość 15 cm.Ceramiczmy.Idealny do pzrzenia i picia herbaty.
Na każdą okazje.Bardzo modny.

80 4 80