Odpowiedzi

2010-01-07T22:05:58+01:00
Je m'appelle Asia. [ży mapel Asia]
J'habite a Szczecin. [żabit a Szczecin]
J'ai 13 ans. [że trezą]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T22:09:16+01:00
Mam na imię Asia.
Je m'appelle Asia. czyt. żymapel Asia - coś takiego
Mieszkam w Szczecinie.
J'habite a Szczecin. a z apostrofem czyt.żabit a Szczecin
Mam 13 lat.
J'ai treize ans. czyt.że trez ons

Coś takiego. Myślę że pomogłam jakoś....
2010-01-07T22:46:34+01:00

Mam na imię Asia.
Mieszkam w Szczecinie.
Mam 13 lat. Mon nom est l'Asie.J'habite à Szczecin.J'ai 13 ans.