Odpowiedzi

2010-01-07T22:13:29+01:00
Mam zaszczyt zaprosić szanownych państwa na otwarcie wystawy pt."Historia Mody" który odbędzie się 15.11.10r. W Galerii Sztuk Pięknych przy ulicy Galos 2
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T22:14:52+01:00

Galeria sztuki
'Promyczek'
Ma zaszczyt zaprosić
Sz. P. ......................................
na
Otwarcie wystawy pt.: " Historia Mody",
która odbędzie się dnia 22.01.2010
w budynku Galerii sztuki przy ulicy Bydgoskiej 15

Uroczyste rozpoczęcie o godzinie 20.00
7 4 7