Odpowiedzi

2010-01-07T22:16:40+01:00
X - waga Ani = ?
y - waga Bogdana = ?
x + y = 70
x + 4 = y - 3
x + y = 70
x - y = - 7
dodajemy
2x = 70 - 7
2x = 63
x = 31,5 kg
y = 70 - x= 70 - 31,5 = 38,5 kg

Ania waży 31,5 kg a Bogdan 38,5 kg
2010-01-07T22:19:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T22:20:01+01:00
X-waga Bogdana [w kg]
y-waga Ani [wkg]
x+y=70
y+4=x-3 /+3

x+y=70
y+7=x



y+7+y=70
2y+7=70 /-7
2y=63 /:2
y=31,5




y=31,5
x+y=70

y=31,5
x+31,5=70 / -31.5

y=31,5
x=38,5

Odp: Bogdan waży 38.5 kg,a Ania 31.5 kg.