Ile upłynie czasu :
a) od 8;15 do 9 ;23
b) od 16 ;15 w piątek do 20; 15 w niedzielę
c)od godz 4;27 do godziny ... upływa 7 h i 35min
d)od godz ... do 17;02 upływa 12 godz i 15 min

wstaw znak < = >

a)5kg 0,05 t
27dag 270g
b)670 cm 6,7 m
60 m 0,6km
c) 4,5kg 4500dag
32mm 0,32dm

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T22:25:07+01:00
Ile upłynie czasu :
a) od 8;15 do 9 ;23 - 1h 8 min
b) od 16 ;15 w piątek do 20; 15 w niedzielę 28
c)od godz 4;27 do godziny 12; 02 upływa 7 h i 35min
d)od godz 04 ;47do 17;02 upływa 12 godz i 15 min


a)5kg< 0,05 t
27dag= 270g
b)670 cm= 6,7 m
60 m< 0,6km
c) 4,5kg< 4500dag
32mm= 0,32dm
2010-01-07T22:26:02+01:00
A) 68 minut= 1hi 8 minut
b) 48h
c)12:02
d)3:47



a)<
=
b)<
<
c) <
=