Odpowiedzi

2010-01-07T22:29:39+01:00
MOJĄ ULUBIONA KOLĘDĄ JEST " BÓG SIĘ RODZI"

KOLĘDA TA JEST;
DYNAMICZNA,
ŻYWA,
TAKA WZIOSŁA,
JEDNĄ Z NAJSTARSZYCH KOLĘD
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T22:30:18+01:00
Napisz "Cicha Noc"

Argumenty to:
1.Nastraja mnie i dodaje uczuc związanych z przyblizeniem się do Boga
2.Nastraja mnie i uspakaja.
3.Gdy jej słucham mam chćec się zmienic na lepsze
4.Jes piękną kolędą ponieważ jest spokojna i nie trudną do zapamiętania kolędą.
5 4 5