Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T22:34:42+01:00
Dane: szukane:
v=8m/s t=???
s=100m

t=100/8=12.5s
czas jego ruchu wynosi 12,5 sekundy.
1 5 1
2010-01-08T00:48:48+01:00
To nie jest ruch jednostajny! tylko jednostajnie przyśpieszony,
dane:
V1=2[m/s],
V2=10[m/s],
s=100[m], wzór: s=(deltV x t)/2, gdzie ,delta V=V2-V1, po przekształceniu masz:
t=2s/(V2-V1), jednostka [t]=[m/(m/s)]=[s],obliczenia :
t=200/8=25[s], i podobno ja w tej firmie oszukuje;zbigniew63<