Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T22:44:00+01:00
Bardzo dziękuje ci (kolega z klasy) Za wszystkie twoje pomysły dzieki którym moje zycie niepozostawało szare.Za to ze zawsze mogłam/mogłem na ciebie liczyc i pomagałeś mi w trudnych sytuacjach.
b) Mimo że nie słyszałem ani nie widziałem cie myśle ze pomogłeś mi znaleźć cel w życiu . Za to ci dziękuje .
c) Zawsze wiedzil pan jak sprawiedliwie mnie ocenić czy ukarać. NIe stosował pan zadnej taryfy ulgowej wobec mnie, dzięki czemu mogłem wyrosnąć na porządnego człowieka.
D) Dziękuje wam wszystkim. Uważam że to duży zaszczyt bys tak wyróżnionym.POlecam sie na przysżłość
Mam nadzieje że pomogłam
;) Choć nie bardzo wiem czy dobrze
to napisałam ;d
2010-01-07T22:44:15+01:00
A) na wieczna pamiątke niezapomnianych chwil Dankool:)
B)Na pamiatke np. Rafałowi... Dankool
C)Na pamiatke najlepszej nauczycielce i wychowawczyni w calej szkole Dankool
D)Dla moich wiernych wielbicieli, ktorzy we mnie wierzyli Dankool