Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T22:58:47+01:00
Ja powiesiłabym obraz na którym znajdowałaby się moja rodzina zawsze zabierała bym go ze sobą w każdą podróż.Ten obraz przypominałby mi o rodzinie o której bym nie tęskniła.
1 5 1
2010-01-07T22:59:46+01:00
W swoim pokoju powiesiłbym obraz "Krzyk" Edvarda Muncha, ponieważ podoba mi się jego kolorystyka i lubię ekspresjonizm w sztuce.


ew.


Na ścianie swojego pokoju powiesiłbym obraz,który przedstawiałby mnie i moich przyjaciół - przypominałoby mi to o tym, że w trudnych chwilach zawsze mam na kogo liczyć i są w moim życiu osoby,które mi pomagają uporać się z szarą rzeczywistością. Obraz ten zawsze podnosiłby mnie na duchu.
1 1 1