Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T23:07:24+01:00
W butach dopasowanych, ponieważ stopa dotykając buta łatwiej oddaje swoje ciepło niż w luźnym wypełnionym większą ilością powietrza, które trudniej przewodzi ciepło. Przewodność cieplna skóry czy innych materialów jest mniejsza niż powietrza. (Porównaj z warstwą powietrza między podwójnymi oknami).
15 3 15
Powinno być: Przewodność cieplna skóry czy innych materiałów jest większa niż powietrza (łatwiej przewodzą ciepło). Natomiast mniejsza jest wielkość odwrotna do przewodności, tj. izolacja.
2010-01-07T23:09:46+01:00
Obuwie zimowe powinno być ok 1cm większe niż nasza stopa, ponieważ gdy będą za bardzo dopasowane stopa cały czas będzie w stałej pozycji, nie będzie mogła się ruszyć a co za tym idzie będzie nam zimno. W luźniejszych butach stopa będzie mogła swobodnie się poruszać (zginanie palców) a co za tym idzie będzie nam cieplej. Noga nagrzewać może się w luźnych butach też poprzez powstawanie tarcie stopy o wnętrze obuwia.
9 3 9