Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T00:07:35+01:00
Negatywne cechy, takie jak uległość, tchórzliwość, fałszywość i lenistwo niestety przeważają w stereotypowym obrazie Czecha widzianym oczami Polaka.Przykład polskiej epiki rycerskiej wieków średnich, poczucie wspólnoty z innymi narodami słowiańskimi,w mentalności czeskiej przeoranej przez prawie 45-lenią ingerencję państwa komunistycznego. A w rezultacie poszukać wspólnych problemów i wątków, które zbliżyłyby Polskę i Czechy do wspólnego definiowania swojej sąsiedzkiej przyszłości w jednoczącej się Europie.W tych czasach to owialnego pana z brzuszkiem (piwnym) i nieodłącznym kuflem z pianką.
1 5 1
2010-01-08T06:15:22+01:00
Negatywne cechy , tzn. :
uległość, tchórzliwość, fałszywość.
Szukanie wspólnych problemów, wątków. W tych czasach to najczęściej pijaków ..

Pozdrawiam.
1 5 1