Odpowiedzi

2010-01-07T23:07:44+01:00
1,25x- klasa 2b
x-klasa 2a

1,25x+x=45
x=20
1,25x= 25
Odp: w klasie 2b jest 25 osób, a w klasie 2a jest 20 osób.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T23:10:16+01:00
X-liczba osób w klasie 2b
y-liczba osób w klasie 2a

x+y=45
x=125%y

125%y+y=45
1,25y+y=45
2,25y=45
y=20
x=25
odp: w kalsie 2a jest 20 osób, a w klasie 2b 25.
2 5 2
2010-01-07T23:16:45+01:00
45---125%
x --- 75%

125%- dwie klasy + 25% wiecej uczniow w 2b
2b jest 50% uczniow + 25% wiecej

45¤75=3375
3375:125=27

45-27=18
odp. W 2b jest 27 uczniow, a w 2a 18.
2 1 2