Odpowiedzi

2010-01-07T23:13:11+01:00
Nie chciałbym być mieszkańcem starożytnej Sparty, ponieważ w Sparcie były wtedy trudne warunki do życia. Istnieje również powiedzenie 'spartańskie warunki' co oznacza ciężkie warunki życiowe, marne wyżywienie, twarde posłanie i/lub brak rozrywek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T23:24:35+01:00
Nie chciałbym byc mieszkańcem Sparty, dlatego, że reguły według których wychowywali dzieci były okropne. Życie tam było bardzo ciężkie i całkowicie poświęcone kraju. Człowiek praktycznie nie miał swojego życia, a szczególnie mężczyźni. Oni całe swoje życie, aż do 60tego roku życia walczyli o swój kraj. Kobiety zaś wychowywały swoje dzieci, ale tylko do 6tego roku ich życia, gdyż potem przechodziły one pod opiekę Sparty. Mężczyźni poświęcali swoje życie dla armii, a kobiety ciężko pracowały i musiały pogodzic sie z rozłąką ze swoim dzieckiem.