Odpowiedzi

2010-01-07T23:11:58+01:00
Na pewno Jezus Chrystus jest Synem Bożym, drugą Osobą Boską. Bez wątpienia jest On stale obecny w moim życiu. Ale kim On jest dla mnie? Na pewno jest miłością. Jezus kocha mnie i uczy, jak kochać innych ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T23:12:25+01:00
Jezus chrystus jest dla mnie autorytetem, wzorem do naśladowania, ponieważ pomimo to, że zaznał dużo krzywd od ludzi to i tak był w stanie oddać za nich życie, potrafił wybaczyćim wszystkie grzechy jakie popelnili.





tez miałam takei zadanie domowe ;) dostałam 5 ;]
2010-01-07T23:12:36+01:00
Jezus Chrystus jest Zbawicielem, który przyszedł na świat po to, by zbawić ludzi. Wiele mu zawdzięczamy i dlatego powinniśmy mu za to dziękować.