Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T23:29:33+01:00
Lody + owoce = 2,67zł
galaretka + owoce = 2,45zł
2,67zł - 2,45zł = 0,22zł
lody są o 0,22zł droższe od galaretki

galaretka + owoce = 2,45zł
galaretka + bita śmietana = 1,68zł
2,45zł - 1,68zł = 0,77zł. (różnica ceny między owocami i bitą śmietaną)

lody + owoce = 2,67 zł
lody + bita śmietana = 2,67 - 0,77 = 1,90zł
5 3 5
2010-01-07T23:35:03+01:00
X-lody
y-owoce
z-bita śmietana
w-galaretka
otrzymujemy następujące układy rownan
1 x+y=2.67
2 y+w=2.45
3 w+z=1,68


y=2.67-x
i podstawiamy
2.67-x+w=2.45
w=x+0.22

to postawiamy
x+0.22+z=1.68
przekształcamy i otrzymujemy x+z=1.90

lody z bitą śmietana powinny kosztować 1.90 zł
3 3 3