Odpowiedzi

2010-01-07T23:45:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T23:46:14+01:00
Miejsce zerowe to taka liczba, która po podstawieniu pod "x" da nam równość (0=0)... Każda liczba pomnożona przez 0 daje 0:
1)1*0=0
2)∛((-37)²)*0=0
3)(Ala ma kota)*0=0

więc może być albo tak:
0*(x + 19/8)=0

wtedy:
8x=0 |:8
x=0

lub tak:
8x*(0)=0

wtedy:
x + 19/8=0
x=-19/8

więc miejscami zerowymi są x=0 oraz x=-19/8