Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T17:12:06+02:00
Zadanie Domowe:
Gdybym był ministrem oświaty, wprowadziłbym następujące zmiany:
- akcja, która miała by na celu odciążenie tornistrów uczniów
- o godzinę lekcji wychowania fizycznego w tygodniu więcej
- być może powrót mundurków
Dodałbym także możliwość przebywania w klasach podczas przerwy, oraz możliwość wyjścia na boisko szkolne na każdej przerwie. ( sorki, może ci się nie spodobać ale nie miałem pomysłów ) :D
36 4 36
  • Użytkownik Zadane
2009-09-22T17:31:15+02:00
Na pierwszym miejscu wstawiłam bym iż :
- uczniowie chodzący do szkoły powinni wstawać o 7.00
- nie powinno się zadawać zadań domowych
17 2 17