Odpowiedzi

2010-01-08T00:13:39+01:00
A) -3/4 +(-3/4) = - 6/4 = - 1,5
b) -3 i 5/7+ 3/7 = - 3²/₇
c)-13 +5,6 = - 7,4
d) -6,2+(-2,6) = - 8,8
e)-0,75+(-1,3) = - 2,05
f) -2 + 1/2 = - 1,5
g) -0,5 + 1 i 1/2 = 1
h 0,75 + (-3/4) = 0,75 + (- 0,75) = 0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T00:20:50+01:00
A- (-3/4)-3/4=-6/4
b- -3(5/7) +3/7= -26/7+3/7= -23/7
c -13+5,6= 7,4 =7(2/5)
d- -6,2+(-2,6)=18/5
e- =-2,05
f- =-1,5
g- =1
h =0