Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T17:04:34+02:00
Pierwsze cywilizacje spotykamy na Bliskim Wschodzie, tzn. na terenach obejmujących swym zasięgiem Mezopotamię i Egipt. Cywilizacje te rozwinęły się w dorzeczach wielkich rzek, którym zawdzięczały w dużej mierze swoje istnienie.
2009-09-22T17:05:41+02:00
Mezopotamia(okolica rzeki Eufrat Tygrys)
egipt
indie
chiny
palestyna(żydzi)
fenicja
grecja
rzym