W czasie odbywającej się co 4 lata olimpiady rozgrywane są różne konkurencje. Dopasuj rodzaj ruchu ( prostolinijny lub krzywolinijny). do każdej konkurencji:
-pchnięcie kulą-ruch kuli
-50 m stylem dowolnym-ruch pływaka w basenie o długości 50 m
-100m-ruch sprintera
-siatkówka-ruch piłki po zbiciu przez zawodnika
-koszykówka-ruch piłki po wpadnięciu do kosza

POPROSZĘ O POMOC!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T17:08:04+02:00
Rzut kuli - ruch krzywolinijny kula sie wznosi a później opada
50 m stylem dowolnym - ruch prostolinijny pływak pływa po prostej
100m -ruch prostolinijny sprinter biegnie po prostej
siatkówka- ruch prostolinijny przy zbiciu piłka podąża po prostej w kierunku parkietu
koszykówka - ruch prostolinijny po tym jak piłka wpada do kosza pionowo po prostej spada w dół
73 4 73
2009-09-22T18:53:53+02:00
Nie jestem pewna, ale:

a) krzywolinijny
b) prostolinijny
c) krzywolinijny
d) krzywolinijny
e) prostolinijny
107 4 107