Francuski

musze napisac w formie listu do mojego nowego kolegi który jeszcze mnie nie zna jak sie nazywam(ewa) ile mam lat (10) gdzie mieszkam (warszawa)i ze jestem polką. A tego kolegi zapytac o wiek (bo on ma na imie tom)
na wczoraj! zobaczcie ile punktów jest za to!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T09:43:07+01:00
Bonejour Tom! (data)
Je m'apelle Ewa. J'ai dix ans. j'habite a la warszawa et je suis polonge.
Quelle ans as-Tu? Ou tu habite? (gdzie mieszkasz?)

rponde SVP(opdowiedz prosze)
Ewa
1 5 1
2010-01-08T09:48:45+01:00
Witaj Tom
Mama na imię Ewa , mam 10 lat i mieszkam w Polsce w samej Warszawie. jeszcze się nie znamy ale bardzo chciałabym Cię poznać . Napisz ile masz lat, gdzie mieszkasz i co lubisz robić ,będzie nam się lepiej rozmawiać znając swoje hobby.
Z pozdrowieniami Ewa

Bonjour Tom
Mom's Eve, je suis 10 ans et habite en Pologne à Varsovie seul. ne savons toujours pas, mais je tiens à vous rencontrer. Ecrire Quel âge avez-vous, où vous vivez et ce que vous aimez faire, nous serons mieux à parler, sachant que leur hobby.
Cordialement Eve
1 5 1