Odpowiedzi

2009-09-22T17:11:23+02:00
4⁵×8³ =2⁷ * 2⁶ = 2¹³
125⁷:25¹⁰ = 5¹⁰ : 5¹²= 5²
(1/9)⁴:(1/3)³= (1/3)⁶ : (1/3)³=(1/3)³
0,5⁹:(1/4)⁴ = 0,5⁹:0,25⁴ - Tu już nie wiem xD Jakoś nie mogę znaleźć wspólnej liczby xD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T17:13:16+02:00
4⁵×8³= (2²)²x(2³)³=2⁴x2⁹=2¹³
125⁷:25¹⁰=(5³)⁷:(5²)¹⁰=5²¹:5²⁰=5
(1/9)⁴:(1/3)³=((1/3)²)⁴:(1/3)³=(1/3)⁵
0,5⁹:(1/4)⁴=(1/2)⁹:(1/2)²)⁴=1/2

Myśle że to jest na pewnpo dobrze robiłam to dzisiaj w szkole