Prosze o sprawdzenie czy otwarlem odpowiednie konta:

1 faktura platna przelewem za zakupione srodki trwale: śr trwałe WN rachunek bież MA
2 podjeto z banku do kasy srodki na wynagrodzenia: rach biez MA kasa WN
3 wyplacono wynagrodzenia: kasa MA zobow z tytulu wynagrodzen WN
4 na rachunek wplynela naleznosc od odbiorcy: rozrach z odbiorcami MA rach biez MA
5 splacono przelewem zobowiazanie wobec dostawcy: zobow wobec dost WN rach biez MA
6 zakupiono za gotowke i przyjeto do mazazynu materialy mater WN kasa MA
7 faktura platna przelewem za zakupione materialy ???
8 zaciagnietym kredytem splacono zobow wobec dostawcy kred ban MA zobow wobec dost WN
9 zakupiono za gotwoke i wydano bezposc do zuzycia mater biur??
10 faktura od odbiorcy za sprzedane wyroby???
11 podjeto gotowke z banku do kasy

2

Odpowiedzi

2010-01-08T12:57:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T13:00:47+01:00
Ad.4. na rachunek wplynela naleznosc od odbiorcy: rozrach z odbiorcami MA rach biez WN
Ad.7 faktura platna przelewem za zakupione materialy : rach bież MA Zobowiązania wobec dost WN
Ad.9 zakupiono za gotowke i wydano bezposc do zuzycia mater biur Kasa MA Zużycie materiałów i energii WN
Ad.10 faktura od odbiorcy za sprzedane wyroby Zobowiązania wobec dost MA Materiały WN
Ad.11 podjeto gotowke z banku do kasy rach bież MA Kasa WN