Ułóż zdanie z wyrazami na ch i h
wszystkie wyrazy muszą rozpoczynać się na litery ch i h

zadanie na poziomie klasy 4
proszę o szybką odpowiedź

:) czekam ... z niecierpliwością
w nagrodę za najlepszą odpowiedź daje gwiazdki
proszę ...pomóżcie
dziękuję z góry

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T13:32:56+01:00
"W Chinach wszyscy Chińczycy noszą żółte chustki "Tego zdania nauczył się Hubert.
48 4 48
2010-01-08T13:35:28+01:00
Chciałabym chodzić . ;p
Chętnie chodzę do hipermaketu .
15 3 15
2010-01-08T13:36:12+01:00
Chętnie churem hałasujemy, chętnie chodzę hałasować...
14 3 14