Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T13:44:08+01:00
Ponieważ uważał on, że to był jedyny prawdziwy język na świecie. Nie uznawał innych języków tylko łaciński. Było to na pewno najświetniejsze dzieło okresu augustowskiego, a śmiało można powiedzieć (co już wcześniej zaznaczyłam), że jest to także największy epos starożytnej literatury rzymskiej.
3 3 3
2010-01-08T15:59:43+01:00
Uważał on, że to był jedyny prawdziwy język na świecie. Nie uznawał innych języków tylko łaciński. ;]
3 4 3